Back Office

we are vareal

Vị trí tuyển dụng

Mô tả công việc

  • Chuẩn bị các báo cáo quản lý và các tài liệu quản lý khác theo yêu cầu của Chủ tịch và Giám đốc
  • Chuẩn bị và lên lịch họp giữa các phòng ban, quản lý và thành viên dự án; tham gia buổi họp và tạo biên bản cuộc họp.
  • Tiến hành khảo sát thị trường, nghiên cứu marketing…., hỗ trợ trong việc tìm kiếm các khách hàng tiềm năng. 
  • Hỗ trợ các công việc của Phòng kinh doanh như: chuẩn bị báo giá, hợp đồng, các tài liệu PR ….và nhập dữ liệu sales.
  • Sắp xếp lịch họp và hỗ trợ trong các cuộc họp với khách hàng, tiếp đón khách đến công ty. 
  • Hỗ trợ quản lý hiệu suất dự án.
  • Hỗ trợ dự án như một IT comtor khi cần
  • Tổng hợp và phân tích phản hồi của khách hàng về chất lượng dự án.
  • Các công việc khác theo yêu cầu của Ban giám đốc.

Yêu cầu công việc

  • Tốt nghiệp Đại học.
  • Tiếng Nhật N2 trở lên. Thành thạo 4 kỹ năng đặc biệt là kỹ năng nghe, nói. Có khả năng Tiếng Anh.. 
  • Không yêu cầu kinh nghiệm
  • Ham học hỏi, có khả năng đảm nhiệm nhiều công việc và biết sắp xếp thứ tự ưu tiên 
  • Khả năng giao tiếp và kỹ năng làm việc nhóm tốt
  • Nhiệt tình, hòa đồng

Quyền lợi được hưởng

  • Lương: Lên đến 15 triệu / tháng
  • Thử việc 100% lương
  • Lương tháng thứ 13, đánh giá KPI 2 lần/ năm 
  • Trợ cấp chứng chỉ Tiếng Nhật
  • BHXH bắt buộc theo quy định của Pháp luật 
  • Chế độ bảo hiểm chăm sóc sức khỏe PVI
  • 12 ngày phép / năm
  • Quà tặng  & thưởng các ngày lễ, và các dịp đặc biệt 
  • Thời gian làm việc: 8:00 – 17:00 từ thứ 2 đến thứ 6 (Nghỉ thứ 7 và chủ nhật)
  • Môi trường làm việc trẻ trung, năng động với nhiều cơ hội học tập và phát triển. Giao tiếp bằng Tiếng Nhật và Tiếng Anh 
  • Tham gia vào các sự kiện của công ty: các khóa đào tạo, team building, company trip….

Job Description:

  1. Human Resource Management work (70%)

Remuneration and Benefits

  • Follow, prepare and renew labor contracts and other employee information.
  • Collecting and filing with personal documents of all employees
  • Prepare monthly timesheet, payroll and monthly social insurance, health insurance, unemployment insurance calculation.
  • Assist in developing and implementing HR policies and procedures in alignment with company objectives.
  • Maintain compliance with local labor laws and regulations
  • Monthly declare and claim social insurance for employees.
  • Prepare exit procedures and final payment packages for employees who terminate the labor contracts with the Company.

Performance management

  • Follow up and support performance management system: Performance management appraisals and KPIs setting

 Employee engagement and internal communication

  • Proactively support the Company events and team building activities

Recruitment

  • Support with recruitment work such as job posting, searching and screening CVs, arrange interviews, follow up after interviews.
  • Have and conduct new initiatives such as employer branding, recruitment events,…
  • Support with onboarding process: offer letters, personal documents, and other procedures to new employees.
  • Support with preparation and filing all internal documents, including company decision, handover minutes, authorization letters, introduction letters.
  • Conduct induction for new employees
  • Other tasks/projects assigned by the line managers.

 

2.  Administration and Accounting work support (30%)

  • Purchasing office equipment, EMS, uniform, name card, office trees, order stationary, facilities on a monthly basis
  • Prepare bike parking cards for the new joiners and handover minutes of assets and equipment to employees.
  • Monthly support in tracking company assets and cash payment reports regularly as per plan established by the line manager.
  • Support with accounting tasks: invoice/receipt collecting, advance payment/payment order preparing.
  • Communicating concerns/ problems about equipment and/or related services and resolving problems in a timely manner.
  • Make advance payment from company and distribution to employees.
  • Other tasks/projects assigned by the line manager.

Requirements:

  • University graduated major in Economics, Human resource management….
  • Computer literacy: proficient with MS Word, MS Excel, PowerPoint and other on-line search engines
  • Quick learner and have the ability to do multi-task and a can-do attitude
  • Discipline, strong follow up, responsible and attentive to detail
  • Good interpersonal and organizational skills
  • Able to communication effectively with different levels in organization
  • At least 3 years working experience in HR-Admin work. Candidate with experience in the role HRBP is a plus
  • Demonstrated proactive approaches to problem-solving with strong decision-making capability.
  • Emotional maturity. Forward looking thinker, who actively seeks opportunities and proposes solutions
  • Proven ability to handle confidential information with discretion, be adaptable to various demands.
  • Willing to support other team members.

 

Team chúng mình

BO không chỉ là đóng vai trò là xương sống của công ty mà còn là cầu nối giữa người lao động và chủ doanh nghiệp.

Đừng ngần ngại liên hệ với chúng tôi, các thành viên BO luôn sẵn sàng chia sẻ các vấn đề liên quan đến công việc và động viên mọi người, hỗ trợ cung cấp các giấy tờ thủ tục hành chính nếu cần, truyền tải ý kiến đề xuất của bạn với quản lý, xử lý các phát sinh trong văn phòng đảm bảo môi trường làm việc tốt cho anh em VV, tổ chức các buổi offline sau giờ làm, các hoạt động teambuilding sôi động và đáng nhớ.

Tạo dựng môi trường làm việc thoải mái, hiệu quả và mang đến những giá trị đặc biệt cho người lao động và chủ doanh nghiệp đó là sứ mệnh của BO.

Ứng tuyển

    Họ tên *

    Địa chỉ email *

    Số điện thoại *

    Vị trí ứng tuyển *

    Nội dung

    CV *

    Format: pdf, doc, docx, zip

    Quiz

    Liên hệ

    0982 894 859

    contact@vareal.vn

    Địa chỉ

    Tầng 4, tòa nhà AP, 87 Trần Thái Tông, Cầu Giấy, Hà Nội

    © 2021 Vareal Vietnam Co., Ltd. All rights reserved.